Гра
подорож у 5 класі
У грі беруть участь дві команди по шість чоловік. Вчитель
вручає кожній команді першу записку.
Завдання полягає в тому, щоб
відшукати в приміщенні школи наступні шість записок, розв’язати завдання і
знайти слово-код.
Назвавши вчителю слово-код, кожна
команда отримує приз.
Завдання для учнів з команди «Трикутники»
Записка перша.
-
Вінні-Пух заготував на зиму 97 горщиків
меду. В січні він з’їв 36 горщиків, в лютому на 3 більше. Скільки горщиків меду
з’їв Вінні-Пух у грудні?
Зайдіть в храм науки. Поверніть
праворуч, а потім ліворуч, а тепер –
вгору. Вийдіть на широку дорогу. Знайдіть переможців
спортивних змагань, саме вони допоможуть і ключ вам дадуть.
Записка
друга.(Захована під стендом з фотографіями найкращих спортсменів
школи).
- Обчисліть:149-25*5.
Озирніться довкола. Де маленька шкільна оранжерея, там і
третій ключ.
Записка третя.(Захована
у підніжжя підставки для вазонів на коридорі школи).
- Розв’яжіть рівняння: 3х+15х+7=187.
Тепер зайдіть у своє царство, де
ви живете і вчитеся. Знайдіть оберіг, який підкаже де знайти четвертий ключ.
Записка
четверта.(Захована під стендом у 5 класі).
-
Периметр прямокутної ділянки дорівнює 44м.
Знайти її довжину, якщо ширина дорівнює 10м.
Тепер подивіться навколо. Під
деревом ваших успіхів знайдете п’ятий ключ.
Записка п’ята. (Захована
під образком у 5 класі).
- Бабуся подарувала внучці 40 гривень на день
народження. Внучка
побажала купити собі м’яку іграшку – левенятко , на що витратила 3/5 всіх грошей. Скільки коштувала
іграшка?
Вийдіть зі свого царства на
широку дорогу. Зайдіть в царство математики. Знайдіть латинські букви, а разом
із тим, і 6 ключ.
Записка шоста. (Захована
під стендом в кабінеті математики).
-
Розв’яжіть рівняння:
Повернись на початок своєї
подорожі. Подивіться довкола. В крамничці захований останній, сьомий ключ.
Записка сьома.(Захована
під малюнком крамнички в холі школи).
Молодці! А тепер далі в путь.
Біжіть до «Веселої абетки», зберіть всі відповіді від 1 до 6 і розшифруйте
слово. Якщо ви знаєте слово, то «go to Irina Vasylivna». Назвіть
слово-код і отримайте приз.
1) 22-С; 3)10-З; 5)21-Р;
2) 24-У; 4)12-І; 6)33-'Я.
Завдання для учнів з команди «Прямокутники»
Записка перша.
-
У саду ростуть 75 дерев : яблуні, груші,
сливи. Скільки слив росте в саду, якщо яблунь було 35, а груш на 10 менше ніж
яблунь ?
Зайдіть в храм науки. Пройдіть
прямо і зверніть праворуч. Найкращі учні, відмінники навчання, підкажуть вам,
як знайти другий ключ.
Записка
друга.(Захована під стендом з фотографіями відмінників нашої
школи).
- Обчисліть:180-23*7.
А тепер озирніться довкола. Де маленька шкільна
оранжерея, там і третій ключ.
Записка третя.(Захована
у підніжжя підставки для вазонів на коридорі школи).
- Розв’яжіть рівняння: 7х-4х+7=70.
А тепер ідіть далі вгору. Прийдіть
у своє царство, де ви живете і вчитеся. Не переступаючи порогу знайдіть
четвертий ключ.
Записка
четверта.(Захована в замковій щілині дверей 5 класу).
-
Периметр квадрата дорівнює 76 см. Знайдіть сторону цього квадрата.
Тепер зайдіть у своє царство.
Подивіться уважно, українські національні символи допоможуть знайти п’ятий ключ.
Записка п’ята. (Захована
під стендом «Національна символіка України»).
- Їжачок
заготував собі на зиму 72 яблука. За грудень місяць він з’їв 1/4
всіх яблук. Скільки яблук з’їв
їжачок за грудень місяць?
Залишіть стіни свого царства і ідіть на широку дорогу.
Зайдіть в царство математики. Латинські букви стануть вам у пригоді і
допоможуть знайти 6 ключ.
Записка шоста. (Захована
під стендом із латинськими буквами).
-
Розв’яжіть рівняння:
Повернись на початок своєї
подорожі. Знайдіть царство осінніх дарунків, які допоможуть знайти останній,
сьомий ключ.
Записка сьома.(Захована
під фотографією виставки «Осінній вернісаж» в холі школи).
Молодці! А тепер далі в путь.
Біжіть до «Веселої абетки», зберіть всі відповіді від 1 до 6 і розшифруйте
слово. Якщо ви знаєте слово, то «go to Irina Vasylivna». Назвіть
слово-код і отримайте приз.
3) 15-К; 3)24-Р; 5)18-Н;
4) 19-О; 4)19-О; 6)1-А.
Сценарій.
Лунають музичні позивні. На сцену виходить ведучий.
Ведучий . Добрий день, дорогі
друзі! Брей-ринг вітає вас! Тема
сьогоднішнього брей-рингу «Подумаємо логічно». Сьогодні ви будете свідками
боротьби веселих і логічних міркувань команд «Піфагор» і «Паскаль». Багато
залежить від вас, шановні вболівальники. Тому будьте активними, уважними під
час допомоги улюбленим командам. Але в
нашому змаганні не можна вигукувати з місця, підказувати без дозволу ведучого,
бо журі може зняти бал. Переможців буде нагороджено.
У спортивних змаганнях, як правило,
першими на сцену виходять судді, а наш брей-ринг – це інтелектуальне змагання,
тому привітаємо наше журі. Розглянемо, хто буде в цім почеснім крузі. Представлення журі.
А зараз привітаємо наші команди(під музичні мотиви виходять команди).
Починається
привітання команд:
Команда «Піфагор»:
1 учень. Знову зустрічаємось,
Знову поєдинок.
Дружно привітаємось,
Дорогий противник.
2 учень. Ширше двері відкривайте,
Логіці й
кмітливості.
Естафету передайте
Піфагоровій творчій
сміливості .
3 учень. Ми за справедливий
І чесний конкурс,
В якому переможе
Сильніша команда і
дружба.
4 учень. Даруємо
вам, журі, лупу, щоб могли побачити наші позитивні якості, і оцінити їх як
належить.
5 учень. Даруємо
вам збірку пригод Шерлока Холмса, щоб вона наші логічні думки допомогла
оцінити.
6 учень. Ми
урочисто обіцяємо: якщо виграємо, то не задиратимемо носа, а якщо програємо –
то не будемо лити гірких сліз.
7 учень. Адже
назва нашої команди «Піфагор», а нього на стіні був викарбуваний девіз «Тимчасова
невдача краще тимчасової удачі» .
Вихід команди «Паскаль»:
1 учень. Щоб було усе гаразд –
Прикладемо
старання.
Виконаємо дружно
ми,
Ведучих всі бажання.
2 учень. Хочемо, щоб противник наш
Другом був завжди для нас.
Раз!
3 учень. А болільників сім’я,
Щоб веселою була.
Два!
4 учень. Справедливість
для журі.
Це
вже три!
5 учень. Ведучий
хай прикладе всі сили.
Це
чотири!
Щоб
змагання відкрило двері
Логіці
й кмітливості!
6 учень. А гостям
не дозволимо нудьгувать-
Це
вже п’ять!
2 учень. Ми за справедливий і чесний конкурс, в якому переможе логічно думаюча
команда і дружба.
4 учень. Журі ми
передаємо терези для зважування наших сил і рахівницю для підрахування балів.
1 учень. Збірку
детективів Агати Крісті, щоб логічні ходи вивчали і думки цікаві не пропускали.
3 учень. Ми
сьогодні вирішили серйозно боротися, готуйтеся суперники!
5 учень. Журі,
нехай ваші міркування будуть логічними щодо визначення переможців, а ми
посперечаємось доказово. Нехай розсудить нас - математика!
Обидві команди сідають за столи, на яких
закріплені їх емблеми (які також оцінює журі). Ведучий проводить короткий
інструктаж.
Правила. На роздуми одного питання дається одна хвилина. За часом
слідкує учень з пісочним хвилин-годинником. Членам команди видаються кружки різного
кольору, якими вони сигналізують про готовність відповідати. За правильну
відповідь команда заробляє два бали. Якщо одна команда відповіла неправильно на
запитання, то надається право відповісти іншій команді. Якщо і друга команда не
відповіла, то можна відповісти на це питання вболівальникам команди, які за
правильну відповідь принесуть команді пів бала. Відповіді членів команд оцінює
журі. В кінці гри підводиться підсумок, враховуючи кількість набраних балів.
Отже,розпочинаємо
наше змагання.
Задачі на логічне мислення
1. Чи був у ХХ ст. такий рік, що коли записати його цифрами і повернути на 180
, то буде такий самий рік.
(1961)
2. Скільки кінців у трьох палиць? У чотирьох з половиною? Удвох з чвертю?
(6;10;6)
3.Скільки пальців на двох руках? На десяти?
(10;50)
4.Назвіть підряд п’ять днів тижня , не використовуючи назв днів і порядкових
чисел?
(Передвчора,
вчора,сьогодні, завтра, післязавтра)
5.Скільки буде десятків, якщо один десяток помножити на один десяток?
(Десять)
6. Один учень розв’язав задачу за одну годину. За який час цю задачу розв’яже
10 учнів?
(Невідомо)
Ведучий. Тепер зробимо паузу, і послухаємо
членів команд про вчених, в чию честь вони назвали свої команди. Виступ учнів.
7. Під час ранкової зарядки учні вишикувалися в шеренгу по одному з
інтервалом в 1 м. Довжина шеренги 30 м. Скільки учнів було на зарядці?
(31 учень)
8. По діброві двоє учнів йшли, і по 10
білих грибів знайшли. Іншого разу п’ятеро учнів пішли. Скільки вони
білих грибів знайшли?
(Невідомо)
9. Учень купив не заточений шестигранний олівець. Скільки граней у олівця?
(8)
10. Три мисливці варили кашу. Один висипав два стакани крупи, другий – один.
Кашу з’їли порівну. Третій мисливець говорить: «Дякую за кашу. У мене
залишились 5 патронів. Беріть їх і поділіться». Як поділити патрони у
відповідності з вкладом?
(Всі патрони треба
віддати першому мисливцю)
Немає коментарів:
Дописати коментар